Відповідно до Законодавства України (ЗУ "Про захист прав споживачів") існують два випадки, коли покупець може повернути куплений товар:

1. Товар виявився бракованим:

- в момент отримання замовлення було виявлено дефект

- в ході експлуатації було виявлено дефект і на товар поширюється гарантія нашого магазину (В цьому випадку проводиться гарантійний ремонт)

2. Товар не сподобався:

- товар не був у використанні (товар в ідеальному стані, збережені упаковка, етикетки, і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки)

УВАГА! Повернення товару через: не сподобався, колір, фасон, габарити і т.д. обумовлюються на стадії оформлення замовлення.

Процедура повернення і обміну проводиться тільки в сервісному центрі нашого магазину:

- Ви приїжджаєте до нас в сервісний центр. Оформляєте письмову заяву із зазначенням Ваших вимог на ім'я директора або керівника сервісного центру компанії.

- При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації і гарантійних умов, а також встановлення автентичності фактів, викладених в Заяві.

- Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.

При собі треба мати:

- товар

- чек магазину (або видаткова накладна)

- гарантійний талон

Повернення грошей:

- При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.

- Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів.